Onsdag 3 Mars

Tänkte bara skriva en kort sumering av dagen. Orkar egentligen inte men...

Drog till friskis & svettis. Mötte upp Rebecca och Emma där. Sen var det bara att hoppa på cyklarna. Passet skulle varit 55 min långt men när hon avslutat osv hade det väl gått kanske 40 min. Men ett spinningpass blir ju det man själv gör det till. Jag citerar våran tränare, antingen sitter man och trampar luft hela passet eller så kör man ordentligt. Haha! =)

Efteråt fick jag skjuts hem. Tog en lång skön dusch med peeling och hela köret. Det var efterlängtat och det var jag värd efter spinningen! Jag mår så himla bra!

Imorgon är det som sagt core som gäller. Det ska bli roligt, har aldrig testat på det förut. Det enda jag vet om core är att det är ska vara väldigt bra för rygg och mage eller hela bålen. Och bålen är ju nyckeln till allt. Om jag minns rätt? Men det kan ju i alla fall behövas hur som, då kanske jag slutar få problem med högerhalvan av mig. För det är ju där det sitter. Höften - foten.

Efter core-passet blir det lunch med pappa på stan. På kvällen är det innebandyträning igen! Så imorgon blir det två träningspass!
Aja, får se om jag skriver imorrn. Om jag orkar. Nu ska jag sätta på svtplay och kolla Andra Avenyn! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide