Fredag 5 mars



Gick upp tidigt och gymmade 35 minuter. Det var rätt jobbigt idag för det var så mycket folk där. Alla löpband och cyklar var upptagna i princip hela tiden så man fick stå å vänta på å värma upp. Och även vid varje maskin och vikterna... Jobbigt som sagt. Hatar att stå å vänta för när man väl är där vill man bara köra! =)

Lunch på Brunnsängspizzerian. En jättegod lasagne med "ostbröd" och cola! Mums! Sen drog jag och mamma ner på stan. Jag köpte min efterlängtade bikini i randigt blå/vit! Sen hängde också ett par underkläder med hem och långa tights! =)

Känner att det blivit mycket nytt nu den här veckan! Vill lägga upp i bloggen men orkar inte gå igenom processen haha! Sätta på sig klädplagget - fota - ta av sig, sätta på nästa - fota - lägga in på datorn - klippa & klistra... Fast har ju ändå inget speciellt för mig just nu så. Kika in snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide