Måndag 8 Mars

Hej! Jag har inte orkat blogga. Det är inte lika kul längre. Så jag kommer nog bara blogga någon gång då å då och inte varje dag. Så nu vet ni det men det var bara en av sakerna.

I lördags spelades ju de avgörande matcherna i div 1 västra. Om vi skulle klara oss eller åka ner till div 2. Det gick ju som det gick... Blev minst sagt PAFF när jag såg resultatet. Så himla dåligt! Jag kan fortfarande inte förstå att det är sant! Känns så jävla overkligt. Som ett stort skämt! Hur kunde det hända! Och vad händer nu? Så mycket frågor men det tror jag inte jag är ensam om.

Skolan började idag igen. Kul. Inte alls. Jag har verkligen inte längtat! Fast iofs är ju media roligt! Idag var alla dom som missat trycklektionen sist i tryckeriet. Vi tryckte plåtarna som vi hade våra superfina bilder på. Fast jag försov ju mig en timme så jag kom in mitt i allt liksom. Fattade faktiskt ingenting då. Men ju mer man höll på med det så blev det lättare och lättare! Känner mig faktiskt väldigt duktig efter att bara ha varit i tryckeriet ett fåtal gånger! =) Jag hade på mig min fina tryckoutfit idag också och det gillas haha!

Så är det måndag och vi har ju längre inga träningar på måndagar. Tråkigt, men det kommer ju jag och Becca ersätta med hjälp av Friskis & Svettis! Vi hade planer på att köra spinning och core idag men det sprack ju. Båda passen var fulla! Så vi bokade på onsdag istället och jag längtar! Det ska bli skönt att få svettas ordentligt igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide