Våffeldagen

Torsdag och skoldagen flöt på rätt bra. Började 9 och slutade halv tre så det var inte så farligt. Fick reda på eller snarare kom på att vi har matteprov nästa vecka, fick lite lätt panik för vi har inte jobbat så mycket med matten. Den mesta tiden har lagts ner på projektet, idag fick vi t.ex. debattera på engelska för/mot dödshjälp. Jag längtar inte tills vi står där i aulan och ska debattera för hela MP09 (ca 90 pers!)

Ikväll är det träning men innan det ska jag ha mitt "samtal" med tränarna. Nervöst men det går nog bra! =) Vi kommer också att få reda på vilken utav matcherna vi lirar på fredag. I och med att vi är så pass många så kör hälften den tidiga matchen och resten den sena. I alla fall vad jag fattat det som. Jag, Becca och Emma står ju i tjorren till tio efteråt också.

Jag får ju heller inte glömma att det är våffeldagen idag. Gottis va! Tror jag ska gå ner och göra några nu tills mamma kommer hem...



Färgade ju håret igår och här är resultatet! Det ser ju nästan svart ut på bilden
men riktigt så mörkt är det inte. Skönt att utväxten och den rödaktiga nyansen är borta!


Kommentarer
Postat av: johanna

snygg du är tess! :)

2010-03-25 @ 18:18:42
URL: http://johannnabanan.blogg.se/
Postat av: Malin

Jättefin i håret! Funderar på om jag ska vara brunett eller bi blond som jag har varit förut.. Tips?!

2010-03-27 @ 15:52:09
URL: http://malinandreasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide