Allt som händer sker alltid utav en anledning



Min måndag har inte varit rolig. Totalt ovärd dag, så in i norden. Eftersom att jag var klar med mina block så skulle jag gå runt och hjälpa de som Inte var det. Kul.

Jag satt och tittade på när Erica arbetade i trycket hela förmiddagen. På eftermiddagen fick jag en uppgift och satt vid datorn. Gjorde en illustration på Marilyn Monroe. Snacka om att slösa bort tiden! OVÄRT var det. Dagens höjdpunkt var ju helt klart Ben & Jerrys glassen jag köpte på lunchen.

Ikväll är det äntligen träning igen. Innebandyträning! Det var en vecka sen nu, det ska bli så roligt. Men innan det ska jag äta lite mellanmål och plugga. Det är väl ungefär så här som mina dagar fram till fredag kommer att se ut. Lite enformigt kanske, hehe! Jag ser fram emot helgen!

Lovelovelovelovelove ♥


Kommentarer
Postat av: J e n n y

Tack Tess :D



Vilken dag du har haft ;) Jag är något avis på glassen :O

2010-05-17 @ 17:23:27
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide