to see your face, to hear your voice



Pjuuuuuhhhhhh!
Det har varit en dag med massa innebandy, för att vara exakt 2 matcher. Var roligt att få köra igen och det känns ännu bättre av att veta att det blir mer imorgon! Träningarna börjar ju imorgon så nu vet jag vad jag gör på måndags-, tisdags- och torsdagskvällarna framöver. Sen blir det ju egen träning utöver det också. Och så här kör vi på i 2 månader. Jag ser fram emot "försäsongen" och allt slit som ligger framför mig/oss inför kommande säsong!

När jag kom hem drog jag ut och sprang i mina nya löp- strumpor (haha, ja faktiskt!) och dojjor. Kände riktigt stor skillnad jämfört med mina sketna utslitna löparskor. Fast det var trots det riktigt tungt att springa intervaller. Och nu är jag hur trött som helst. Aptrött. Skulle kunna somna här och nu. Fast jag mår så bra fysiskt! Älskar att jag har kommit igång igen.

Nu har jag nyss ätit middag. En utav världens godaste middagar. Grillat såklart.
Det finns verkligen inget bättre än grillat. Sommarfeeling på hög nivå!!!


Kommentarer
Postat av: J E N N Y

Nemen tack Tess :D Du är himla fin du med!

2010-05-02 @ 21:12:35
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide