LÅNGHELG NÄSTA

Skönt, idag slutade jag som sagt tolv. Riktigt skönt! Men jag hade faktiskt ändå tänkt att plugga lite nu. Jag måste verkligen sätta gasen i botten om vi nu drar utomlands om två veckor. Men jag hoppas verkligen på det, det skulle var helt underbaaaaart! :-)

Annars idag hade jag tänkt bege mig ut och springa lite. Men bara en lugn tur för att springa av värken från gårdagens MONSTERFYS! Sjuk träningsvärk! På tal om träningsvärk känns det som om jag alltid har det nu för tiden, haha! Inte för att jag har något emot det, betyder ju att det ger något i alla fall och att jag är lite otränad kanske...

Runt sex, sju drar jag till Nettan och efter det drar vi + Ida och Sofia till Rosenlund. Där blir det 18års fest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide