Underbar vecka!

Äh, jag skulle bara tala om att jag har världens skönaste och bästa vecka framför mig! Jag längtar hur mycket som helst och samtidigt är jag så grymt taggad! Det här kommer bli den bästa veckan på länge! Jag ska hitta på så mycket roliga saker och jag ska bara njuta och vara på så bra humör som jag bara kan! JAG ÄLSKAR ALLT.

Måndag: Skola 8.30-15.00 Tisdag: Studiedag Onsdag: Skola 8.30-12.00 Torsdag: Ledig Fredag: Ledig Lördag: Petra och Sandras 18 års fest Söndag: Ha ångest inför en ny skolvecka Övrigt: Solresa nästa!? ;-)


På bild: Rebecca och jag

Kommentarer
Postat av: J E N N Y

Låter som en skön vecka! Såhär ser min onsdag ut: Redovisning - foto.. Prov - Religion (buddhism och hinduism!) Läntar tills imorgon kväll, då är det över, haha

2010-05-11 @ 21:10:34
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide