Tack för alla stunder ni ger mig

Igår var jag på elektron på Sandras och Petras 18års fest. Vi var ett härligt gäng brudar, har alltid så himla kul med er. Känns nästan som en nytändning i mitt liv, haha! Det var en bra kväll, men vissa delar kunde ha varit lite bättre. Tack för kvällen Sandra och Petra! Fint jobb och grym DJ!

Idag är jag uttråkad, och trött, och sliten. Hatar att veckan gått så fort, fast ändå inte. Nu är det bara fem skoldagar kvar sen är det helg och det här kommer också bli en riktigt bra helg. På lördag är det distrikts-uttagning för DJ17 och jag längtar så jag dör! Det var så länge sen jag var på uttagning, har liksom inte velat men nu är jag fit for fight igen. Sen äntligen Rhodos på söndag 23/5 - 30/5. När jag kommer hem igen är det bara sju skoldagar kvar för 8/6 är det äntligen SOMMARLOV och hur underbart är inte det!!!

Några bilder från i onsdags;


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är en grymt bra tjej tess!

2010-05-17 @ 19:26:50
URL: http://iidanordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide