Att göra när man har tråkigt

1. Vad heter du? Therese Heed 2. Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? Hemnyckel, skåpnyckel till stallet, nyckel till cykellåset, skåpnyckel till skolan och resterande 5 vet jag inte haha 3. Vilken svordom använder du mest? Fan 4. Äger du en Ipod? Jag gjorde men den laggade :-( 5. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 11.00 Hur många resväskor äger du? Haha ingen, det är mammas och pappas allihop 6. Använder du flip flops även när det är kallt ute? Nej, varför skulle jag? haha 7. Var köper du dina matvaror ifrån? Har inte riktigt kommt till det stadiet än, haha! Vilken var den senaste filmen du såg? A Walk to remember typ 8. Om du vann en miljon på lotto, vad är det första du skulle köpa? En sista-minuten solresa till mig själv och en kompis 9. Har någon någonsin kallat dig lat? Jodå! 10. Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Jag har ingen CD-spelare men just nu är det This Is War som går på spotify.

11. Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Jag hatar mjölk så i så fall chokladmjölk typ oboy 12. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja 13. När var senast någon stötte på dig? Haha, ingen aning. 14. Vad åt du till middag? Jag har inte ätit middag ännu. 16. Vem var den senaste som ringde dig? Mamma 17. Vilken film kan du alla replikerna till? Haha, ingen jag kan bara enstaka fraser och meningar! 18. Äger du några band-t-shirts? Tokio Hotel 19. Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet? Jag har ju då inte gått ut gymnasiumet än, men favoritämnet nu är GMP (grafisk medieproduktion)

20. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
ÄRLIGHET 21. Vad brukar du använda på läpparn? ACO vanilla cerat eller Lypmoisturisers med smak av mint och honung 22. Hur många kuddar sover du med? Fyra stycken. Fast jag använder ju bara en ändå, haha! 23. Är du utseendefixerad? Inte "fixerad" men det är klart jag bryr mig. 24. Vilken kroppsbyggnad tycker du att en kille ska ha? Tycker och tycker, det är väl inget avgörande så där men en vältränad kropp är ju alltid mest attraktivt och det tror jag inte jag är ensam om att tycka! 25. Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Ja, minst en tatuering men jag vill att den ska betyda eller stå för något då 26. Hur mycket känslor ska en kille visa? Så mycket han vill, haha! 27. Tror du på den stora kärleken? Ja, det gör jag 28. Vilken är din favoritmånad? Juni-juli-augusti 29. Om du får en komplimang hur reagerar du? Jag blir jätteglad! 30. Vad föredrar du, nattklubb eller bar? Om 285 dagar vet jag ;-) 31. Hur gör du med din handväska när du går på fest eller går ut? Jag har ingen med mig 32. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag tycker om att kunna bli kallad Tess, så Therese är jag nöjd med 33. Har du någon gång bott utomlands? Isåf vilket land? Om hotell räknas så, ja 34. Är du nöjd med din hårfärg och frisyr? Fick jag önska skulle jag ha fötts med brunt och tjockt hår! 35. Vilken är din favoritmöbel? Sängen även fast den ska bytas ut. 36. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Grannarnas hus och en vit tråkig himmel 37. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? - 38. Vad tycker du mest om? Salsa eller guacemole? -

39. Vem av dessa två personer tycker du om mest? Ebba von Sydow eller Sofi Fahrman
? Ebba von Sydow om jag måste välja 40. Vad använder du för shampoo? Jag varierar, tar det som finns hemma liksom 41. Vad föredrar du, knappar eller rosetter? Beror på vart de sitter, men rosetter är ju i huvudsak alltid gulligt! 42. Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Nej, tack och lov! 43. Vilken bil skulle du vilja ha? En stor svart BMW 44. Vilka idoler satt uppklistrade på väggarna i ditt tonårsrum? Tokio Hotel så klart 45. Mysig hemmakväll eller ösig partykväll på krogen? Det beror väl på, på vilket humör man är på och vilket sällskap man har? 46. Klipper du håret regelbundet? Neeeej 47. Blyg eller framåt? Blyg, fast det beror på, på vilket sällskap. Nya människor är alltid klurigare, haha! 48. Vilket är ditt bästa och sämsta ämnet i skolan? Bästa: idrott & hälsa Sämsta: matematik 49. En detalj i andras utseende som attraherar dig? Älskar hur ryggen på killar formas då de har en slapp T-shirt på sig, haha! 50. Vilket år tar du studenten? 2012 (jordens undergång) hoppas jag hinner ta studenten innan det ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide