YOUR SEX IS ON FIRE

Valborg var en trevlig kväll och den spenderades med Sanna och co. Var hemma vid ett så det vart inte så sent.

Idag har jag varit uppe i Stockholm med mamma och pappa. Vi gick till Löplabbet och kirrade nya löparskor till mig. Sitter som en smäck och är hur sköna som helst! Tror jag kommer flyga fram hädanefter ;-) Köpte även ett par leggings från H&M.

Ikväll bär det av till Nykvarn med fina tjejer. Det blir lugnt och inte så sent för imorgon är det GAMEDAY. Äntligen, äntligen, äntligen innebandylir! Jag längtar som en jag vet inte vad! Det ska bli hur kul som helst att få träffa alla igen, och få se nya ansikten också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide