Det är inte lätt när det är svårt

Det har varit en lugn måndagskväll för en gångs skull. Josefine är här så jag, hon och mamma har fikat och myst! ♥ Men imorgon är det dags & bita tag i pluggandet igen, har sjukt mycket att göra innan det är dags för jullovet. Kanske mer än jag någonsin haft (under så här kort tid) på Tumba gymnasium.

Känner mig grymt otagg inför morgondagens skoldag. Men skönt att jag slutar tidigt på tisdagar i alla fall! På kvällen är det innebandyträning med laget och den ser jag verkligen fram emot. Kändes som om det var år och dar sen! Dessutom får jag chans att testa min nya, fina klubba som jag fick i torsdags. Hoppas vi funkar ihop!

Sweet dreams



Dags att ge mina ögonbryn en omgång igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide