GOTLANDSRESAN 2010

Sent igår kväll (runt 21.00) parkerades minibussarna på torget och årets Gotlandsresa var slut för den här gången. Säkerligen den sista också (i alla fall i detta sammanhang) skulle jag nog tro. Det har varit en rolig resa med både toppar och dalar! 3 träningar (varav 1 missad pga tränaren själv...) och 2 matcher har vi hunnit med.

Första matchen mot Endre U torskade vi rätt stort med 8-0 och jag kan inte säga att jag gjorde en bra match direkt. Andra matchen mot Visborg vann vi med 3-1! Här tycker jag att resultatet missvisar lite då vi hade bollen 9,99 gånger av 10 och mycket avslut. Jag gjorde ett mål och det kändes bra och roligt att lira!

Förutom innebandy gjorde vi inte så mycket annat förutom att vara i huset. Fast jag tror att mest tid spenderades nog i minibussarna. Det var mycket åka! I och med att vi var så pass många som vi var (drygt 30 stycken) så var det nog svårt att hitta en aktivitet.

På måndagskvällen åt vi i alla fall på O´learys och sen hade killarna en sen match. På tisdagen åkte vi längst ner på Gotland och för att kolla på en stengubbe, men det var inte så mycket att se. På kvällen blev det lite födelsedagsfirande för Anna som fyllde 16 år! På onsdagen fick vi sovmorgon. Sen var det bara att börja packa och städa men det gick rätt fort. Den lilla tiden som fanns kvar åkte vi in till Visby och gick lite där.

Kan nog utan tvekan säga att förra Gotlandsresan var snäppet roligare. Den var annorlundare. Vi var mycket färre, annat folk (både positivt och negativt) och det kändes som att det hände mer saker överhuvudtaget. Dock så har det varit skönt att få komma bort lite! Och framför allt att få träna & spela utan någon direkt press på sig!


Här bodde vi!


Träningspass 1: Tjejerna (resten kom nästa dag)


Träningspass 1: Killarna


Innan matchen mot Endre U


Jag på träning


Min pudding!


Gårdmans specialuppvärmning inför träning


Avslutningsbild: Rasmus & jag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide