Ibland är jag allt duktig

Hej hopp på er alla mina tusentals läsare. Sitter i skolan just nu. Vi skulle egentligen ha varit lediga (typ) idag för att våran trycklärare är på gymnasiemässan. Men istället blev det så att vi var tvungna att komma till skolan och göra rester. Ännu roligare blir det ju också när ingen annan är här - säg mig, är jag en trogen elev eller?

Det här gör mig förhoppningsvis bara gott för nu tar jag mig i alla fall tiden att plugga på samhällsprovet som jag har om två veckor. Jävligt viktigt att jag får ett bra resultat på det, tänker inte nöja mig med ett fjuttigt G!

Ikväll är det (tro det eller ej) match igen. Dock bara en träningsmatch, men match som match. Alltid lika roligt, även fast det kanske skulle varit skönt att bara få köra igenom en vanlig träning. Motståndet är Turinge Miners.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide