Dags att damma av körkortsboken...

I bilen på väg till bion idag slog det mig - om 3 månader får jag ta körkort. Då hindrar inte längre min ålder mig, då är det bara jag som kan hindra mig själv. Ingenting står i vägen för mig. Fick en sjuk kick av tanken. Tänk att lilla Jag kan (om jag ligger i jäävligt hårt med teorin och körlektioner) ha körkort om 3 månader.

Fast jag är nästan 110% säker på att jag inte kommer ha det inom kort tid. Har inte ens börjar med varken teori eller körlektioner. Visst har jag kört i mer än ett år nu, men jag tror nog att det är en del som behöver korrigeras. Har ju bara kört privat med mamma och pappa!

Jag vill i alla fall ha körkortet till sommaren definitivt! Därför ska jag börja med teorin Nu! Från och med nu ska jag läsa ur körkortsboken (och vägmärkena) varje vecka. Känner mig riktigt taggad faktiskt! Det här är något jag verkligen vill!



Jag inom ett halvår?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide