Nattuggla!

Här sitter jag och ugglar och väntar på att min karl ska komma hem. Var här vid nio och har tillbringat fredagskvällen tillsammans med hans mysiga familj! Vi har spelat kort och kollat på Kommissarie Späck, och jag är glad över att jag inte såg den på bio. Lite småknäpp film det där, haha! :)

Fick just ett telefonsamtal från min käraste, han sitter på bussen på väg hit nu. Hur mysigt! Han är verkligen det bästa jag har ♥ 100613

Imorgon blir det hyfsat tidig uppgång. Rasmus ska upp för att döma och jag ska ner på stan för att kolla på present och kanske lite klappar. Förhoppningsvis klippning också! Sen är det tjejmiddag hemma hos Alexandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide