SINCE THE BEGINNING YOU HAVE WATCHED OTHER SUFFER - NOW IT IS YOUR TURN!

Lördag 6 november 2010: Dagen börjar dåligt. Jag tar nya tag.

Mitt rum är värre än någonsin just nu. Det ligger kläder all over the place, papperskorgen otömd och väskorna från Gotland är ouppackade. Tvättmaskinen lär ju inte vara annat än igång det närmsta dygnet. Skulle förresten själv behöva en tvätt.

Idag ska jag på middag med Rasmus och hans familj till hans farmor och farfar! Efter det får vi skjuts upp till Heron City för bio. Vi ska se SAW 7 i 3D! Om jag kommer att dö? - Ja. Jag är en riktig pussy när det gäller läskiga och äckliga filmer! Jag skulle aldrig gå och se den på bio om det inte vore för att den var i just 3D. ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide