To be or not to be that is the question

Jag har varit en mycket, mycket dålig bloggare den senaste veckan. Känner bara att jag inte har haft något direkt att dela med mig av eller för att vara ärlig så känner jag mig bara tom på ord för tillfället.

Jag börjar också tröttna på att skriva inlägg utan nya bilder. Det är ju så tråkigt! Dessutom så har jag fått den här känslan att jag vill börja om på ny kula. Samtidigit som jag inte vill lämna allt det här jag har skrivit och samlat på mig under 1,5 år. Har gjort en ny blogg faktiskt, men har inte riktigt bestämt mig än för om jag vill börja använda den eller inte. Är ju inte helt nöjd med bloggadressen jag har nu "missteess.blogg.se", fast vem bryr sig egentligen - det är ju bara en fis i rymden.

Jag vill hur som helst "refresha" mig lite. Om inte genom en helt ny blogg så genom ett nytt utseende på denna blogg med lite nya bilder. Eller varför inte slå på stort med en helt ny design? Det är väl lika bra det. :)

Hur låter era tankar?


Kommentarer
Postat av: Din Sandris

Skiter i vilket bara du skriver och underhåller mig :D ooch skriver OM MIG :D hihi puss <3333

2010-11-21 @ 13:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide