UNDER OMBYGGNAD

Nu är jag alltför trött på min bloggdesign (kanske inte så konstigt efter att ha haft den i snart ett halvår?) så nu tar jag tummen ur röven och fixar till mitt place. Fast är fortfarande rätt otagg i och med att jag inte har några direkt nya bilder. Men man tager vad man haver så nu kör vi hihi

Som hjälp och vid sidan av mig kommer den klassiska designadinblogg att finnas! Tackar gud för det.

Edit: Jag ger upp! Har suttit här i ca en timme nu och roddat fram och tillbaka med olika koder hit & dit men det är ju ingenting som fungerar... Varför? Börjar koka inombords bara jag tänker på att jag måste börja om med designen från 0. Som jag har kämpat med den för att få till en bra grund! Fan vad äckligt bloggdesign är ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide