6an

Innebandyn rullar på som vanligt. Det går bra nu. Är så tacksam för att innebandyn funkar just nu, behöver verkligen ingen svacka nu. Det enda jag stör mig lite på är min klubba. Jag förstår inte vad som har hänt med den/mig? Antingen är det klubban som blivit kortare (fråga mig inte hur, haha!) eller så är det jag som växt på mig lite. Eller så är jag bara konstig? Längtar i alla fall till min masterpiece kommer!

Träningen igår började skitdåligt (för mig!) men två-målet räddade upp hela träningen för mig. Det gick sjukt bra att spela och mitt lag funkade riktigt bra ihop. Det är så roligt med sådana här träningar när man verkligen känner att man får utdelning för "jobbet"!

På fredag är det DJ17-träning (äntligen!!) och jag längtar som bara den. Extra skönt att det är i Wasa!
På lördag har vi seriematch (äntligen här också!) mot IFK Gnesta i Frejahallen.


Efter en bortamatch mot Torshälla för några veckor sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide