Grattis på fars dag!

Igår: Spelade seriematch mot IFK Gnesta i Frejahallen. Här har ni matchreferat! Det blev vinst med 11-3 för vår del vilket kändes riktigt skönt. Jag gjorde 1 ass och en sådär match. Nästa seriematch har vi den 21/11 kl 16.00 i Björkestahallen mot Strängnäs.

Efter min match fick jag skjuts av mamma till Nykvarn och mötte upp Rasmus i Björkestahallen. Hann inte se något utav JAS-matchen men det vart i alla fall torsk mot Södertälje. Baby gjorde 1+2 p.

Hade myskväll hos honom med chips & godis. Hade som sagt 5 månader igår! ♥ Behöver jag säga att tiden går fort? Snart är det ett halvår - 6 månader!

Idag: Rasmus drog till sin samling för att åka till Linköping och spela div 1-match. Brukar följa matchen online ibland men idag blir det inte så. Jag, mamma och pappa ska nämligen upp till Heron City för middag och bio! Det blir The social network som vi har hört ska vara bra.

Tidigare idag har jag och mamma bakat pepparkakor. Riktigt stora och tjocka blev dem! Det är godast så tycker jag i alla fall och ännu godare lär dom bli när vi har garnerat dem med kristyr! Fars dag är det ju idag också ♥



Papsen und ich, älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide