Klockan tickar

Då var det återigen måndag. Samhällskunskap A, religionskunskap A och svenska B stod på dagens schema. Slutade 15.50 och då var det bara raka vägen hem i mörkret. Tycker fortfarande det är helt sjukt att det blir mörkt så snabbt. Dessutom blir jag galen av bara tanken av att det snart är december. Tiden går så jäkla fort!

Idag fick jag tillbaka mitt religionsprov och det var med nöd och näppe som jag klarade mig. Tack och lov! Jag hade verkligen inte orkat lägga ner ännu mer energi på de tre abrahamatiska religionerna. För övrigt så ser denna vecka hyfsat lugn ut, för en gångs skull. Vi kanske till och med är "halvlediga" på torsdag då vår trycklärare kommer att stå på Gymnasiemässan hela dagen. På tal om det så gud vad jag är glad över att den tiden i mitt liv har passerat - Gymnasievalet.

Nu ska jag städa, göra min läsläxa, kanske baka något och lite senare kommer Rasmus hit. Bra måndag va! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide