Våra brister gör oss till människor

Denna fredag har spenderats med mina kära föräldrar! Vi har varit i Kungens kurva, SKHLM och avslutade med en snabbvisit på stan. Jag var ute efter en vinterjacka åt mig. Hittade ju en förra veckan när jag och Rasmus var uppe i Stockholm, men det blev ju som det blev med den. Nya tag idag då, fast det slutade med att "jag" köpte den där för dyra jackan i alla fall. Min fina svarta Peak! ♥ Tack mamma och pappa!

Ikväll ser planerna ut som så att Emmelie kommer hit. Jag bojkottar Kappan efter vinden helt och hållet! Blir väl att mysa med gottis framför Idol eller något i den stilen skulle jag tro. Det var så länge sen som vi verkligen var med varandra, sist var när jag följde med henne på kryssning i början av augusti. Så jag tänker verkligen ta vara på den här tiden, hon är en sån person som jag alltid har roligt med!

Imorgon är det helg och det måste vara första gången i mitt liv som jag har ångest över det. Man kommer bara närmre måndag och skolstarten för varje dag som går. Då är det bara att kriga 6 veckor fram till jullovet. Nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide