Vinterland

Det vart en rolig kväll hemma hos Alexandra! Hon har firats, vi har ätit gott och haft det trevligt ♥ Jag kom hem för en stund sen och det blev tillslut så att jag faktiskt gick hem. Men det var faktiskt riktigt skönt och mysigt, speciellt när det snöar så här fint. Jag älskar när vintern är såhär - precis som den ska vara.

Jag vill bara ha lucia och julafton nu. Funderar starkt på att gå och se ett luciatåg det här året, det är så himla mysigt det också! Jag kommer ihåg vårat luciatåg när jag gick i 8an och 9an, det var nog den bästa dagen på hela läsåret faktiskt. Och på tal om Brunnsängskolan så saknar jag verkligen högstadietiden.

Men kort och gott sagt: December är nog helt enkelt en mysig månad.


Från Brunnsängskolan 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide