DU OCH JAG


Jag och mitt hjärta.

Har haft en urmysig dag/kväll! Började med en tripp till Stockholm för att hitta en jacka till mig. Jag hittade en, men tyvärr lite för dyr. Tyvärr, tyvärr, tyvärr. Vill verkligen ha den! Rasmus hittade i alla fall ett par jeans och det var vi nöjda med för den här gången. Åt på Pizza Hut gjorde vi också!

På kvällen nu firade vi min farfars pension på restaurangen La Cantina. Mys! Efter det åkte Rasmus hem och packade och nu är han påväg hit igen för att sova hos mig. Ännu mer mys!

Imorgon bär det som sagt av till Gotland på träningsläger. Håller på och packar, önskar att någon annan kunde göra det åt mig men så funkar det ju inte. Kommer hem på onsdag kväll, men vi får väl se om det blir någon mobilbloggning. Tills dess, ha det bäst för det ska jag ha! Puss Tess


Kommentarer
Postat av: jennifer

jag såg er på restaurangen när jag gick förbi :) va söta ni är tillsammans!

2010-10-31 @ 14:53:13
URL: http://jennifertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide