Happiness you cant make it gone for good but you are gone not for good just for now


The Fray - Happiness

Vaknade upp och åkte till skolan - ovanligt pigg. Sen bara sjönk det. Vet inte varför riktigt men tror den största anledningen var för att vi satt vid datorerna hela dagen. Kände hur ögonen bara ville sluta sig när jag satt på bussen hem. Och det var exakt vad de gjorde - när jag kom hem.

Förstår inte hur jag kan vara så trött? lite sömn fick jag ju ändå inte i natt. Men det är sjukt för när jag gick upp och la mig i Tims säng kronslocknade jag framför TVn bara. Så vaknade jag upp någon timme senare, pratade med Rasmus i telefonen, somnade igen och vaknade upp vid 20-snåret. Trots detta känner jag att jag skulle kunna gå och lägga mig för dagen.

Men vi får se om lite pepparkakor, tomteskum (=favorit!) och ett avsnitt Kungarna av Tylösand och Paradise Hotel kan göra kvällen lite roligare! Rasmus är i Nyköping och spelar med JAS. Håller mig uppdaterad genom innebandy.se! Just nu leder NIF med 5-2 och min baby har gjort 1 mål och 1 ass. 1 period kvar.

Bildbrist - Därför att min dator har pajjat och verkar ha gjort sitt i livet nu. :( Då har jag i alla fall En grej klar på vad som kommer att stå på min önskelista! Mamma, pappa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide