Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig


Hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej klockan är snart ett och jag sitter i skolan och gör i princip ingenting. Jobbar lite på min folder som snart är klar. Känns hur ovärt som helst att ens vara här, men det är bara att bita ihop.

Idag är det tidig träning eftersom att JAS (juniorallsvenskan) spelar match på våran träningstid. Torshälla tror jag de var som stod för motståndet och min Rasmus ska spela. En eftermiddag/kväll i Björkestahallen med andra ord, som avslutas hemma hos min käraste efter hans match. Mysig torsdag!


Kram,
Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide