1:A OKTOBER

Fredag kväll och här sitter jag och skriver en uppsats om politik. Jag kan ju faktiskt medje att det går lite trögt men jag kämpar på. Jag har ju några timmar kvar på mig (23.59) så no worries so long. Känner dock stressen.

Idag hade vi skolfoto i skolan och jag fick självklart stå upp -som vanligt. Högst upp men i mitten denna gång. Huruvida det blev bra eller dåligt vet jag faktiskt inte. Kändes som om jag blundade 9/10 gånger. Men äsch, bara att hoppas på det bästa! ;-)
Annars så har jag vaknat upp bredvid världens bästa Rasmus, lunchat med Alexandra på stan, köpt lite välförtjänta plagg och gjort lite andra ärenden. Träffade på bästa Sofie också. Gud, vi ses alltför sällan gumman.

Ikväll blir det till att fira farfarn min som går i pension nu. Vi ska börja med att smarra i oss lite av den goda bacongratängen som min mamma är så duktig på att göra. Efterrätt: fruktsallad och glass.

Efter denna fest blir det raka vägen ut till Nykvarn och Björkestahallen för min del. Rasmus har hemmapremiär ikväll (eller Nu) så det vore ju kul om jag hann se en liten stund i alla fall. Vi får hoppas på vinst hur som helst!



Update 22.05: Jag lämnade nyss in min "utredande text". Så jävla underbart. Jag känner mig så lätt!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide