Det är inte lätt när det är svårt

Hur soft dag som helst i skolan. Vi var på studiebesök på förmiddagen och så slutade vi till lunch. Dagens plus går helt klart till Erica som fick mig att köpa en Yoggi jalla strawberry/lime istället för en onyttig chokladbit!

Jag hämtade 30 riksdaler och mina snyggaste solglajjor och sprang till nästa buss. Destination: Solarium nr. 9 Det var en befrielse att äntligen få sola igen, hur töntigt det än låter. Det var riktigt skönt. Kanske lite för skönt att det tillslut blev alldeles för varmt att jag nästan inte orkade ligga kvar min 25minutare. Dessutom (för första och sista gången i min solariumhistoria) kom jag ut röd i ansiktet. Hej tomat!

Idag har jag och Rasmus 4 månader som sagt och tråkigt nog så har han ju dubbelträning på onsdagar. Även fast vi inte brukar göra någonting speciellt "de dagarna" så är det ju mysigt att ändå vara. Jag tycker det är speciellare med halv- och helår. På lucia har vi vårat halvår! ♥

Ikväll blir det hemmamys med chokladbollar, är riktigt sugen känner jag. Välkomna till Therese bakar! Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide