Helgen till ära

Lördag: Vid 12-slaget var jag nere i stallet med Sanna. Vi skulle rida tillsammans för jag hade fått låna en häst som heter Jana. Unghäst och nyss inriden men ändå hur cool och lugn som helst! Hon var jätte mysig Jana! :-)

Det kändes väldigt ovanligt att sitta på hästryggen igen. Jag får alltid en speciell känsla inom mig, nästan lite nostalgi faktiskt. Men jag känner att det här var det jag behövde. Jag vill inte börja rida lite halvdant 1 gång i veckan eller så, antingen är det allt eller inget.

Senare mot kvällen kom Rasmus till mig. Vi tog det bara lugnt. Kollade på En riddares historia med snygga Heath Ledger och bakade chokladbollar. Fast dom tog ju (inte alls fövånadsvärt) slut på söndag morgonen sen.


Söndag: Gameday var det här, både för mig och Rasmus!

Dagens motstånd stod Mesta IBK för och vi gjorde en väl genomförd match. Jag gjorde mitt första mål och mitt första ass för säsongen. Jag måste säga att det där målet kändes riktigt bra! Som ett + i kanten fick jag också ett Go & Glá -hjärta. Matchresultat: 12-0

Efter duschen tittade jag och Moa på JAS (juniorallsvenskan) som mötte Trosa Edanö. Min kära pojkvän spelade och gjorde precis som mig ett mål och ett ass. Matchresultat: 7-4

Väntade på Rasmus och sen gick vi hem till his place, där även min natt spenderades -i min älsklings famn! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide