Kampen om kvalet upp till 1an

Sovit hos Rasmus i natt och färgat håret. Sen mötte jag upp Sandra & Jocke i Wasa sporthall för att kolla på Rocketsmatchen. Rockets hade bollen den mesta delen och matchen slutade tillslut 4-3 till Rockets.



1. Nykvarns IF

Spelade matcher: 3
Vunna matcher: 3
Oavgjorda matcher: 0
Förlorade matcher: 0

Gjorda mål: 27
Insläppta mål: 1

Poäng: 9

2. Södertälje IBK

Spelade matcher: 3
Vunna matcher: 3
Oavgjorda matcher: 0
Förlorade matcher: 0

Gjorda mål: 24
Insläppta mål: 5

Poäng: 9
Men imorgon spelar vi våran 4e match. Motstånd: Trosa Edanö. Vi hade en träningsmatch mot dom innan (tror jag) serien hade börjat. Jag var inte med och spelade den men det hade tydligen varit rätt jämnt. Egentligen spelar det ingen roll vilket lag det är vi möter, varje match är viktig så det gäller att vi ger allt!

Jag kan ändå inte sluta tänka på derbymatchen mellan oss och Rockets. Lördag 4e december kl 12 i Wasa. Kan bara tänka mig hur det kommer att bli och jag njuter av bara tanken! Fy fan vad kul!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide