Fredag, lördag, söndag + höstlovet

Fredag: Går 8.20-11.30 i skolan och sen har jag höstlov!
Kvällen bjuder på seriematch borta mot Flens IBF kl 19.00

Lördag: Blir en tripp upp till Stockholm (eller "stan" som jag hela tiden blir rättad till att säga...) med Rasmus. Förhoppningsvis hittar jag min vinterjacka då. Måste verkligen göra det, för här i Södertälje finns ju ingenting.
På kvällen ska vi i släkten (+ Rasmus och Victor) fira farfars pension med middag på La Cantina. Kommer få träffa Rebecca då äntligen! Känns som evigheter sen senast, det ska bli så himla roligt! ♥

Söndag: 9.45 går bilarna mot Nynäshamn och Destination Gotland. Åker som sagt dit på söndagen och kommer hem på onsdag kväll. Jag längtar verkligen! Det kan nog inte bli bättre än så här när mina två bästa - Rasmus och Sandra också kommer åka med.

Förutom ett träningsläger på Gotland så kommer höstlovet att bjuda på fest, bio kanske och mys med älskling, träffa Emmelie får jag hoppas på också och seriematch mot Telge SIBK. Klämmer nog även in lite plugg också...



Bild på mig och Becca från i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide