Och pengarna går åt som smör

Idag har jag som sagt haft studiedag. Vaknade av att min mobil till väckarklocka ringde vid halv elva. Trodde först att jag glömt stänga av alarmet igår kväll och att klockan var typ sju eller något. Men så var det ju inte! :-)

Tog tolv-bussen med min goding Nettan ner på stan. För mig blev det bara smycken, två ringar och två örhängen. Så nu är jag 200 spänn fattigare och det känns Inte bra kan jag tala om.
Hittade min vinterjacka på Vero Moda också. Ja ni läst rätt, Vero Moda. Marinblå med en förvånadsvärt snygg päls på luvan! 399 kronor så det fanns inte mycket att fundera över. Åker ner imorgon och köper den!

Vi lunchade på Nancy's och vid halv tre mötte jag upp Rasmus på centralen. Han kollade på lite kläder och jag fick följa med som klädhängare (skämt åsido) och smakråd. Nu sitter han på trafikskolan och går handledarkursen som är ungefär tre timmar lång och dödstråkig. Kommer ihåg när jag gick den för ett år sen...

Ikväll är det innebandyträning som gäller så snart kommer Sandra och hämtar upp mig. Efter träningen hämtar vi upp Rasmus! ♥ Imorgon är det skola igen och tidig uppgång, buhu. Aja fyra veckor kvar till höstlovet! :-)


Foto (asdålig kvalité): Ring från JC och örhängen från BikBok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide