Vi snackar innebandy

Känner mig sjukt bloggsugen - so here we go.

Innebandyn idag har varit så himla bra och det har fått mig på så himla bra humör. Profilen i skolan rullade på hur fort som helst. Roliga övningar och en väldigt avslappnad och rolig träning helt enkelt. Jag och Sandra fick packlistan inför Gotland idag. Känns så overkligt bara jag tänker på det, att åka till samma ställe och allt igen.

Sen var det ju träning med laget idag också. Men innan det hade vi lagfoto och jag har inte en aning om hur det blev. Visste inte ens att han tog kort när han gjorde det. Aja som sagt, träning efteråt och för mig gick det riktigt bra. I alla fall på två-målet och det är det jag minns när jag tänker tillbaka på träningen - det positiva!

Så nu är jag på bra humör, vilket jag varit i princip hela dagen. Idag har varit en bra dag känner jag så det känns jätteskönt! Men det har krävts en del från mig själv också för att hålla det uppe. Förresten så glömde jag skriva till Dagens favorit i "dagens lista". Så dagens favorit: Sandra á la Muhammed

Sitter nu hemma hos älskling och väntar på att han ska komma hem från sin JAS-träning. Då ska vi äta daimtårta som hans snälla mamma har gjort! :-) Hur gott kommer inte det bli, känner avundsjukan från er ända hit! Hihi over and out


Bild från idag

Kommentarer
Postat av: Sssss

Vi är bäst. M&M alltid Mose & Muhammed <33333

2010-10-28 @ 17:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide