30/9 Sista dagen i september

Torsdag och drygt 2 timmar kvar av den här roliga skoldagen. Jag, Sanna och Naomi jobbar på bra idag! Efter skolan ska jag på ett snabbt litet besök, sen ska jag och mamma gå till Nordea för att föra över lite stålar.

Igår beställde jag förresten min iPod nano. Den beräknas komma i början av vecka 41, så då blir mina dagar lite ljusare igen. Fattar inte hur jag har klarat mig så här länge utan musik till och från skolan. Det är en gåta...

Efter banken möter Sandra upp mig så ska vi gå och traska runt lite där ett tag. Sen åker vi vidare hem till mig. Har saknat henne massor, min fina vän! ♥ Undra om jag kommer att få höra om hur skönt hon har haft det där. Sol, bad och värme i stora lass typ. Hur skönt vore inte det nu på en skala 1-10? En solklar tia för mig i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Sandiii

<3<3<3<3<3

2010-10-01 @ 15:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide