1993

Nu är jag hemma igen. Jag orkar egentligen inte skriva så mycket om helgen mer än att det har varit riktigt riktigt kul! Är så glad över att jag kunde följa med och även spela lite (jag mår mycket mycket bättre nu!) Varken hostar eller snorar längre, bara locket för öronen som kommer och går lite. Det står man ut med! :-)

Jag har nyss packat upp och väntar på att familjen ska komma hem. Tim har varit och spelat hockey i Nyköping med juniorlandslaget. Sen ska jag så snart som möjligt ta mig till min prins! :-) GOS TILL 100% ♥♥ KRAAM



HEED


Kommentarer
Postat av: Katrin

Såg din bror spela mot Ryssland idag! :) Har till och med för mig att han gjorde ett riktigt snyggt mål! ^^

2010-09-05 @ 22:35:23
URL: http://katrin.blogg.se/
Postat av: TESS

Jaså! :-) Hejjade du på ryssarna eller? ;-)

2010-09-08 @ 10:20:04
URL: http://missteess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide