Du ska vara den du är och inte vara som alla andra

Klockan har passerat 17.00 och här sitter jag ombytt och klar inför innebandyträningen. Vi ska åka om en och en halv timme. I alla fall bra att jag är klar i tid, det är ju inget man ska klaga över! :-) Är sjukt taggad inför ikväll!

Började dagen med innebandyträning som gick sådär. Jag vet inte varför men det är något jag inte riktigt gillar med vårat golv. Det tar ett tag att vänja sig vid det så det gick väl bättre mot slutet. Måste ju verkligen börja kötta ordentligt nu om min klubba ska vara av till jul. :-( Då vet jag i alla fall vad jag ska önska mig i julklapp, en ny innebandyklubba.

Hade en timme svenska, god lunch (soppa med doppbröd, bästa bästa) och avslutningsvis en 90 minuters lektion projekttid. Slutade 13.40 och tog första tåget hem. Imorgon är det mediadag, vilket betyder att vi kommer att sitta vid datorerna hela dagen. Har nog en del att ta igen sen jag varit sjuk så det blir nog full rulle hela dagen 09.00-15.00


Från i fredags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide