"Ett sto med stort hjärta"

Såg nu att min gamla foderhäst (hade henne år 2007) Sessan är till salu. Även fast jag (just nu!) inte håller på med hästar så kunde jag inte låta bli att tänka tanken. Tänk om man skulle "köpa tillbaka" henne. Vilken dröm!

Allt vi gick igenom och bandet som skapades mellan oss är obeskrivligt. Man måste själv varit med om det för att ens förstå innebörden. Hur man kan kommunicera och förstå varandra fast man inte ens "talar" samma språk. Det är något magiskt med det och jag skulle inte tveka en sekund för att få återuppleva den känslan igen. Ordet underbart är inte tillräckligt. Fina Ghost Golden Princess!



Det var inte jag som tog hand om dig, det var du som tog hand om mig.


Kommentarer
Postat av: Thilda

kan du inte ha henne på foder igen då gumman? :D saknar också henne!

2010-10-01 @ 10:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide