Mitt liv som sjukling fortsätter

Inte har det blivit något bättre. Snarare sämre. Sov inte mycket alls i natt, vaknade x antal gånger pga. min igentäppta näsa. Hostan har börjat smyga sig fram nu också. Var hemma från skolan idag. Åh gud, vad jag är trött på att vara hemma från skolan. Jag rent ut sagt hatar att vara sjuk just nu. Okej, kanske inte för att skolan är så himla underbar den heller då men just nu får jag bara dåligt samvete av att vara hemma. Jag missar ju så mycket + att jag redan varit sjuk i en vecka för två veckor sen.

Jag tänker i alla fall ge mig på ett försök till att åka till skolan imorgon. Vi har media hela dagen så det är inte så jobbigt eftersom att vi sitter vid datorerna hela dagen. Skolan är 9-15 och på kvällen är det innebandyträning, men om jag fortfarande mår så här så blir det nog bara till att titta på.

Idag (eller just nu) spelar Tim sin första match med Växjö Lakers. Det är derbymatch mot Tingsryd. Just nu står det 1-0 i väntan på att andra perioden ska börja. :-) Tror jag ska hoppa in i duschen snart, äta middag och försöka gå och lägga mig så tidigt som möjligt. Jag vill i alla fall försöka till att känna mig utvilad imorgon bitti.

Förresten så har jag funderingar på att skaffa mig ett jobb. Eller i alla fall försöka. Jag känner just nu att det skulle sitta fint med lite extra money utöver studiebidraget. Men då ett tim-jobb då jag bara kan hoppa in och jobba när det fungerar för mig. Förslag? Schemat är ju ganska tajt med skola, plugg och innebandy. Och så vill jag ju kunna spendera så mycket tid som möjligt med min älskling! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide