Rubriklös

Har varit lite (eller kanske inte bara lite...) seg på att uppdatera. Lathet är det ända jag har att skylla på faktiskt.
Två dagar av fem har nu gått. Känns skönt. Nu är det bara tre kvar och ingen av dessa är knappast jobbiga. Vi har skolfoto på fredag efter idrotten och det ryktas om att vi ska springa orientering, hur kul tror ni det känns?

Ikväll (eller snart) är det innebandyträning. Är förövrigt lite seg idag känner jag men innebandy är något som lätt piggar upp mig! Dessutom plockar jag upp Rasmus efter träningen så det gör mig bara ännu mer sprallig! ♥



Sjukt länge sen jag både tog och la in egopics hehe welcome back


Kommentarer
Postat av: hanna

haha ja den är skitsöt! :D

2010-09-29 @ 00:15:25
URL: http://hlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide