Be cool stay in school

Thursday it is. Sov hos baby i natt, alltid lika mysigt! ♥ Älskar att vakna upp vid hans sida, men hatar att behöva lämna honom också.

Som vanligt är torsdag en mediadag så idag åkte jag, Naomi, Sanna och Vanessa till Årstaberg. Vi skulle träffa vår "kund" där i hennes ateljé och ta nya bilder på hennes verk. Bilderna måste vara i 300 dpi men de som hon hade skickat med var bara i 70 dpi.

Det gick bra och vid halv tolv var vi klara. Jag tog tåget hem och nu är det plugg för hela slanten som gäller. Jag måste skriva ett PM som skolpolitik för Centerpartiet och Sverigedemokraterna. KILL ME. Det ska vara inskickat senast 00.00 imorgon.

På tal om imorgon så har vi studiedag, man kan väl säga att jag har helg redan nu då. Men jag måste till skolan i alla fall då profilen står kvar på schemat för mig. Så jag börjar 13.30 med innebandy och slutar 15.00 :-) Jobbig fredag jag har, ellerhur?

Ikväll är det träning. Sandra hämtar upp mig vid 18.30 skulle jag tro. Jag vet inte varför men jag känner mig ovanligt taggad inför ikväll. Det har jag gjort hela dagen, jag bara längtar tills vi får gå på plan!!! Förresten är det jag som har hand om våran lagblogg den här veckan. Check it out.



Bild från kryssningen i början av augusti


Kommentarer
Postat av: rebecca

va söööööt!

2010-09-10 @ 19:38:46
URL: http://rrkk.blogg.se/
Postat av: Alexandra

söt bild gumman! <3

2010-09-12 @ 21:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide