En perfekt lördag

Gårdagskvällen spenderades i Rönninge. Helt okej kväll, det var ju ett tag sen. :-) För övrigt så mår jag mycket bättre nu, är näst intill frisk tror jag. Bara lite hosta och snuva kvar nu men det står man ut med. Det blir ju som ni ser inte så bra uppdatering i bloggen när jag är sjuk. Dessutom så blir de inläggen jag väl skriver ganska gnälliga (blir så när man är sjuk) så det är väl inte så kul att läsa ändå, haha!

Jag vaknade hyfsat tidigt idag, klockan tio faktiskt. Därefter har jag hämat mina grejer hos Nettan, duschat och målat naglarna. Nu är det bara håret och sminket kvar, och Rasmus såklart. Vi har två biljetter till SSK-Färjestad så den ska vi gå på. Sen åker vi hem till mig och lagar middag och bara myser! En toppen dag med min toppen kille helt enkelt ♥

153 dagar (5 månader) kvar tills jag fyller 18 barre!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide