Skönt att ha veckans tyngsta dag avklarad

Det har varit en riktigt lång dag för mig idag vill jag lova. Tur är att jag ändå somnade rätt skapligt igår. Jag och Rasmus låg uppe ett tag och kollade på Valvakan fast jag somnade mitt i allt. Vaknade till kl 04.00 på natten då jag och Rasmus hade en ganska så konstig konversation, vilket vi ofta har när vi båda "halvsover" lite...

Väckarklockan (alarmet på mobilen) ringde 06.25 men jag låg och snoozade till 20 minuter innan bussen skulle gå. Satte mig på 781 som jag knappt kommer ihåg resan av för att jag var så trött. Mötte upp Sandra i Södertälje hamn. Hade fys kl 08.00-09.30 och köttade på i Harbospåret. Dusch och frukost (om man nu kan kalla det för det?) och sen var det vanliga lektioner som gällde. Jag krigade mig igenom Samhällskunskap A, Religion ASvenska B och Mediekunskap A. Fick sluta 15 minuter tidigare (15.45) och då var det bara raka vägen hem.

Åkte ut till Vackstanäs kl 18.00 och hämtade upp Sandra på vägen. Hade skotträning som för mig gick lite som en berg och dalbana, men inget värre än så. Kom hem runt 21.00-snåret och har nu både ätit spaghetti & köttfärsås och duschat. Klockan är 21.40 och jag känner mig mer än redo för sängen kan jag tala om. Ska bara vänta in Rasmus träning som jag inte vet slutar när. Imorgon är det tidig uppgång igen. Hallelujah! säger jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide