Varför är man inte immun mot sjukbakterier?

Måste börja med att ursäkta den dåliga uppdateringen. Sjukt dålig och sjukt tråkig blogg just nu. Jag orkar bara inte. Dessutom är det inte kul att lägga ut bilder på sig själv när man går osminkad varje dag. Men skönt som tusan är det i alla fall kan jag tala om. (Varför finns smink för?)

Hur som helst. Jag sitter här hemma framför datorn själv. Pratade med Rasmus i telefonen nyss och hörde hur tjejerna tränade där i bakrunden. Blir sjukt avis, vill också lira innebandy... Träningarna med laget är ju tio gånger roligare än de i skolan. :-)

Mitt immunförsvar suger i alla fall röv för nu är det tydligen dags igen. Det har inte ens gått två veckor sen sist. Sitter här med mina gosiga yllestrumpor och tjocktröja på men fryser ändå häcken av mig. Nyser och snorar gör jag också. Kommer seriöst snart att drunkna i mitt eget snor. Har nog aldrig varit mer lik Rudolf med röda mulen än nu. Och varje gång jag sväljer känns det som taggtråd i halsen. Livet är bara för underbart ibland.

Nu blir det till att kurera sig i soffan med idol och en kycklingcurrypasta. Men innan det måste jag snyta mig...
/ Tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide