Idag är det hjärta, glädje och vilja som gäller

Idag är det DM-semifinal: Nykvarns IF vs Telge SIBK.
Kl 20.45 i Björkestahallen.

Sista/näst sista matchen för den här säsongen är redan här. Säsongen har ju gått så fort och jag kan knappt fatta att det snart är över. Dessutom har jag åkt på innebandyfeber nu så här passande i slutet av säsongen. Haha, jag fattar fortfarande inte varför det alltid kommer i slutet? Så var det ju förra året också!
Det kommer kännas så tråkigt men framför allt tomt när vi får uppehåll. Jag har haft så himla kul även den här säsongen! Även om det kanske har känts lite tungt med innebandy vissa perioder, så har alla i laget lyst upp och gjort det roligt på träningarna i alla fall och vi alla har kämpat tillsammans!
Världens bästa lag - är och kommer alltid att vara ♥

En annan grej är att jag tror att SM verkligen har påverkat mig på ett positivt sätt. Allt med innebandy har blivit så sjukt roligt nu och jag känner också att mitt självförtroende har höjts några nivåer tack vare det. Jag vet hur bra jag kan vara. Allt bara flyter på och jag vågar mycket mer. Nu känner jag en helt annat glöd för innebandyn än vad jag någonsin tidigare har gjort. Fan vad jag är taggad tills ikväll!

Nu finns det ingenting att hålla igen för, nu ger vi allt vi har kvar att ge.
♥ NIF ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide