"En för alla - alla för en"

Nu är jag äntligen hemkommen. Tackar gud för att
det finns flygplan. På Arlanda på 50 minuter liksom.
Förresten så torskade våra HJgrabbar surt nog mot
Stockholm. Så de åkte ut i semifinalen... Ändå
grymt jobbat!

Jag saknar redan Umeå och hela resan/upplevelsen
som har varit. Det är nog det roligaste jag har varit
med om inom innebandy.
Det svider faktiskt fortfarande lite att vi åkte ut på
straffar. Det är så orättvist för det har ingenting att
göra med om hur man spelar eller hur duktig man
är som ett lag. Det gäller att ha flyt med sig.
Vi visade i alla fall hur grymma vi kan vara, vi var
verkligen bäst när det gällde som mest! Jag är själv
så himla stolt över både min egen och lagets insats.
Framför allt i denna match.

Attack, attack - en Sörmlands attack!
Detta är ett minne för livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide