Ingen kan ta ifrån oss det vi gjort

Idag: Plugga & söka jobb - Match mot Sveriges bästa 97or - Nykvarn

Skolan idag var inte rolig alls. Jag är bara så sjukt skoltrött! Bättre blir det ju inte heller när man vet att 92orna bara har ynka månader kvar till studenten, och själv står man här med två jävla terminer kvar. Suck.
Annars idag så blir till att plugga och söka lite jobb innan distriktmatchen som är ikväll. Vi har träningsmatch mot Nykvarns P97 som vann SM för inte så länge sen. Det blir nog spännande men nog en match som jag ändå tycker att vi borde vinna! Efter matchen blir det raka vägen hem till älskling för sleepover.

Imorgon: Skola - Städa/packa - Möte - Wendela Hebbes studentskiva(?)

Imorgon är det skola mellan 09.00-15.00. Sen raka vägen hem för att smått börja packa inför Umeå. Haha, det komiska är att jag vet redan nu att jag inte kommer att göra det. Jag är en sista-minuten-tjej, haha. Lite senare på eftermiddagen har vi (mitt riktiga lag) möte om nästa säsong. Det ska bli kul att höra om de kommande planerna om hur de har tänkt lägga upp allting osv. Tränarteamet vet vi ju redan.
Kvällen får vi se hur den styrs upp. Just nu känns det som en enda röra. Det blir aldrig som tänkt och det känns så himla tråkigt. Men man får göra det bästa av "situationen". Antingen blir det en tråkig pluggkväll hemma eller en lugn (åtminstone för mig) studentskiva på strippan! Det återstår att se beroende på mitt humör.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide