Lite förnyelser är äntligen på G

Imorgon ser dagen ut som sådan att jag går i skolan från 09:00-15:00. Sedan hämtar mamma upp mig för då ska vi ta en tripp till Ikea. Ville egentligen ta det idag, men vi hade ingen bil så då vart det lite svårt. Jag ska kolla på lite olika ramar till mitt rum. Hade tänkt att välja ut några speciella fotografier och skriva ut de på fotopapper och sätta upp i mitt rum. Mina väggar är så tomma och tråkiga just nu så det skulle verkligen behövas!
På tal om mitt rum så ska jag nog måla om mitt rum igen, som nu är tre mörkbruna väggar och en vit. Jag trivs inte alls, det är alldeles för mörkt! Så det hade vi/jag tänkt fixa på påsklovet. Ska söka runt lite på olika hemsidor för att hämta inspiration. Det är faktiskt riktigt snyggt med tavlor och med egna fotografier blir det personligt också.

Något annat som jag har tjata mycket på mamma och pappa om är en ny säng. Jag har haft min alltför länge och dessutom så har jag ärvt den. I och för sig så är den hur skön som helst (bara för att den är min!) men vi ska inte tala om hur sliten den är. Det är nog det absolut första jag vill ha till mitt rum. En ny garderob står också på listan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide