När du hittar pusselbiten som saknas dig så lyser världen

Det är inte förrän man kommit hem som man inser hur skönt det faktiskt var att vara bortrest. Umeå var grymt. Jag vill inte vara hemma än. Förutom att få träffa älskling, familj och vänner igen så är allt grått och trist. Rutinerna rullar på precis som vanligt. Alltid samma gamla vanliga saker. Jag är så trött på det här. Kan inte någonting nytt och spännande hända? Skulle behöva en nytändning i mitt liv som sätter lite färg i vardagen.
Innebandyn har i alla fall blivit rolig igen (pga SM) och jag känner ett riktigt sug. Längtar till träningen ikväll och det är ju positivt det. Synd bara att säsongen i princip är slut, endast DM kvarstår. Sen får vi se vad som händer...

Nästa vecka är det påsklov och det kommer väl att se ut som alla andra lov. Jag vill åka bort någonstans för ovanlighetens skull. Göra någonting nytt eller besöka någon ny plats. När chansen kommer tänker jag ta den. En dröm vore ju att få åka utomlands och stanna där i flera veckor, kanske en månad. Inga som helst krav utan bara göra det man känner för och vill. Att komma hemifrån på riktigt, uppleva nya saker och skapa nya minnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide