Sanningen är att utan dig är jag ingenting värd

Fredag: Vi hade som sagt DM-semi i björkestahallen. Men innan den blev det en tripp hos Becca där vi åt tacos. Bästa uppladdningen! Sen gick vi till samlingen. Hann se lite utav Rasmus DM-semi som spelades innan oss. Herrarna vann med 9-4 över Strängnäs IBK medans vi torskade mot Telge SIBK med 4-2. Vi gjorde inte vår bästa match direkt men vi kämpade på ändå. Det hade ju dock varit kul att avsluta säsongen med ett DM-guld.
Efter matchen vart det mys med pojken min.

Lördag: Bästa morgonen på länge. Vi fick sova ut tillsammans, ingen hade någonting att stressa till. Känns som om det var år och dar sen vi kunde göra det. Detta var efterlängtat med andra ord.
Kl 11 skyndade jag iväg till Björkestahallen för föreningsavslutning och ett möte med laget. Direkt när vi var klara drog jag, Emma och Johanna till Wasahallen för att titta på DM-semi'n i för DJ som stod mellan Turinge Miners och Södertälje Rockets. Där träffade vi också på Becca och Olivia!
Resten av dagen spenderades med Rasmus m. familj. Till middag blev det grillad fläskkarré och klyftpotatis vilket var hur gott som helst. Dessutom satt vi ute på altanen och åt. Sommarfeeling på hög nivå!
Kvällen avslutades med Himlen är oskyldigt blå.

Söndag: Upp tidigit för att se Rasmus DM-semi med HJ som då stod mellan Nykvarns IF och Trosa Edanö. Ingen övertygande match men rätt lag vann i alla fall med 3-2 efter sd.
Efter lunch hämtade Emmelie upp mig och vi bestämdes oss sen för att åka och kolla på Dam DM-finalen mellan Södertälje Rockets och Telge SIBK och Herr DM-finalen mellan Södertäje Rockets och Nykvarns IF. Sen blev det lite hemmamys, vi tittade på Hitta Nemo och satt bara och snackade. ♥ Jag slaggade hos älsklingen och detta var slutet på min helg. Det har blivit väldigt mycket innebandy, men nu har vi tre veckors uppehåll vilket jag tycker ska bli jätteskönt. Att få ladda om batterierna och komma tillbaka med nya krafter!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide